با Gigabyte دنیا را زیر پا بگذارید با ما باشید

TwistedBrush نرم افزاری گرافیکی و ویرایش و افکت گذاری و براش و طراحی عالی است که یکی از بهترین نرم افزارهای کاربردی همانند فتوشاپ با محیط و کاربرد پذیری ساده تر می باشد. این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۷۰۰۰ براش و ابزار جهت ویرایش و افکت گذاری و… در نرم افزاری کاملی جهت ویرایش می باشد. پشتیانی از اکثر فرمت های عکس نظیر  JPEG, GIF, PNG, TIFF, TGA, PCX, PSD, BMP, PCD, WMF و EMF نرم افزار از دیگر ابزارها بی نیاز می کند.  نرم افزار رنگ آمیزی دیجیتالی با مجموعه کاملی از ابزارهای طراحی طبیعی، حالت روغن، پاستیل، زغال چوب و … است. TwistedBrush در عین سادگی و قدرتمندی برای طراحان حرفه ای، هنوز هم همان سادگی را برای تازه کاران دارد. این نرم افزار دارای یکی از روان ترین و قوی ترین موتورهای موجود در قلم زنی بوده و هنوز هم استفاده از آن بسیار آسان است. این نرم افزار نقاشی دارای ابزار طبیعی و فوق العاده ای برای هنرمندان بدون هیچگونه پیچیدگی می باشد. این نرم افزار کاربردی را در ادامه می توانید از دانلودها دریافت نمایید.

 

TwistedBrush طراحی و نقاشی حرفه ای TwistedBrush Pro Studio 20.05

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:,

] [ 19:56 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

Picture Cutout Guide نرم افزاری کارآمد با چندین کاربرد در زمینه عکس و ویرایش تصاویر می باشد. این نرم افزار با داشتن ابزارهای کاربردی با طرز کاری آسان به کاربر این قابلیت را میدهد تا به صورت حرفه نسبت به جدا ساختن اشیاء از درون پس زمینه عکس ها اقدام نماید. برای مثال عکس شخصی را از درون عکسی که دارای پس زمینه است جدا سازد. یا قابلیت دیگر این است که عکس شی اضافی درون عکس دیگر از حذف کند. برای مثال عکسی تهیه کرده اید که فردی غریبه در آن حضور دارد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید فرد غریبه را حذف نمایید. قابلیت های دیگر به همراه نرم افزار شامل اضافه نمودن متن،چرخاندن تصویر،تغییر اندازه عکس و بریدن عکس می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار قرار دادن تصویری خاص روی عکس دیگر است. برای مثال میتوانید عکس خودتان را که از درون عکس دیگری استخراج کرده اید را در عکس دیگری قرار دهید. 

 

Picture Cutout Guide مونتاژ آسان تصاویر Picture Cutout Guide 2.10.3

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:,

] [ 19:55 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

Photo Montage Guide نرم افزاری چند منظوره در زمینه ویرایش و افکت گذاری و تغییرات جالب روی عکس ها می باشد. این نرم افزار میتواند در مخلوط کردن عکس ها به کاربر کمک نموده و سرگرمی های زیادی را در زمینه عکس برای کاربران ایجاد نماید. به وسیله این نرم افزار کاربر میتواند با جدا ساختن اشیاء و بخش های مختلف یک عکس و انتقال آن به عکس دیگر ، تصاویر جالب و جدیدی بسازد. همچنین کاربر توانایی حذف قسمت های زائد یا ناخواسته عکس را بدون برجا ماندن اثری از بخش حذف شده دارا می باشد. حذف پس زمینه عکس ها و همچنین حذف شی زائد از درون پس زمینه از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. مخلوط کردن دو یا چند عکس با یکدیگر به نحوی عکس جدیدی به وجود آید به سادگی توسط نرم افزار امکان پذیر می باشد. همچنین نرم افزار دارای افکت هایی است تا در صورت نیاز در عکس ها اعمال شده و به زیبا شدن بیشتر عکس ها کمک نماید. ابلیت های دیگر به همراه نرم افزار شامل اضافه نمودن متن،چرخاندن تصویر،تغییر اندازه عکس و بریدن عکس می باشد.

 

Photo Montage Guide ویرایش و مونتاژ عکس Photo Montage Guide 1.5.3

 

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:,

] [ 19:54 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

بازی Blueprint 3D یک بازی فکری و جذاب است. در این بازی شما تعدادی خطوط که در ابتدا به‌نظر می‌رسد مفهوم مشخصی ندارند روی صفحه مشاهده می‌کنید که باید با چرخش این خطوط و تغییر زاویه‌ی دید یک شکل معنی‌دار بدست آورید. در بازی دسته‌بندی‌های گوناگونی وجود دارد. همچنین می‌توانید خودتان یک شکل با استفاده از عکس‌های موجود در موبایل خود ایجاد کنید و یا مراحلی که دیگر بازیکنان ساخته‌اند را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

blueprint 3d android بازی فکری Blueprint 3D 1.0.2   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:,

] [ 19:53 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

گیم پلی بازی زیاد تغییر خاصی به خود ندیده است؛ سیستم مبارزات عینا مانند نسخه های قبل بوده ولی بهبود راضی کننده ای در بخش هایی مانند درجه سختی به وجود آمده و یک درجه سختی خاص که بدون Save و تنها یک جان در اختیار بازیکن قرار می‌دهد نوید سخت تر شدن بازی را می‌دهد. همچنین به عقیده بسیاری در Boss Fight های نسخه های قبلی Arkham عملا هیچ گونه چالشی وجود نداشت؛ برای حل این مسئله این بار قرار است با سخت ترین BF هایی در سری رو به رو شویم که بتوانند یک تجربه به یاد ماندنی و راضی کننده را به ارمغان آورند. از پیشرفت های بخش Combat همان طور که خود سازندگان نیز اعلام کرده بودند فقط و فقط می‌توان به اضافه شدن چند دشمن جدید و تعدادی حرکات و فنون تازه اشاره نمود و بخش های دیگر این قسمت دست نخورده باقی مانده اند. قسمت های جدید و ریزی نیز به گیم پلی بازی اضافه شده که بارزترین آن ها وسیله جدید به نام Remote Claw است که به Grapple در بازی Just Cause 2 نیز شباهت های بسیاری دارد. برج های شهر Gotham این سری از تکنولوژی استفاده می‌کنند که باعث نویز افتادن بر روی ردیاب های بتمن می‌شود و کار وی را برای انتخاب نقاط مهم روی نقشه دشوار می‌سازد. برای مقابله با این امواج باید به هک کردن سیستم امنیتی هر برج پرداخت؛ لازم به ذکر است که هر ساختمان با ساختمان دیگر فرق داشته و هر کدام نیازمند حل یک معمای جداگانه است.

Batman Arkham Origins PS3-DUPLEX

 

Batman Arkham Origins ps3 cover small دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PS3

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:,

] [ 19:52 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 

Turbo Web-DL (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Turbo 2013 cover small دانلود انیمیشن Turbo 2013

 

نام انیمیشن: Turbo – توربو

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۶ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: توربو نام حلزون مهربان و دوست داشتنی قصه ماست که آرزوی بزرگی در سر دارد . او دوست دارد سریعترین حلزون جهان لقب بگیرد . او در تلاش است این رویای بچگی خود را به عمل بپوشاند و برای این کار به برادرش متوسل میشود واز او می خواهد در این مسیر او را راهنمایی کند و …

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:,

] [ 19:51 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

این بازی یک بازی اکشن بوده و بازی گیم پلی خوبی را رونمایی میکند.در این بازی شما باید با ارتش بیگانه مبارزه کنید و آن ها را نابود کنید. بازی در ۱۴ مرحله متفاوت به وقوع میپیوندد و درگیری بر سرنجات حفظ سرزمین خودتان است. ۱۰ نوع سلاح مختلف در این بازی طراحی شده است که بسیار پیشرفته هستند و هرکدام دارای ویژگی های خاصی هستند. سازنده بازی بخوبی توانسته یک بازی اکشن را با داستان تکراری رونمایی کند چراکه بازی هایی در این سبک برای نجات سزرمین های مختلف بسیار هستند و تنها چیزی که میتواند آن ها را از همدیگر متمایز کند درگیری های مهیج و نهایت اکشن بودن یک بازی است. در این بازی شما با ۲۱ نوع دشمن مختلف مواجه میشود, طیف گسترده ای از دشمنان به عنوان پیاده نظام، رزمندگان، پرواز هواپیماهای بدون سرنشین، عنکبوت و … میتواند مورد توجه قرار گیرد. همچنین ۸ باس برای نابودی وجود دارد که بدون شک چالش برانگیزترین قسمت بازی میتواند همین قسمت باشد. موتورگرافیکی بازی بسیار فوق العاده طراحی شده و بازی از افکت ها و نورپردازی و رندر کردن خوبی بهره میبرد.

Alien Rage Unlimited PC-SKIDROW

 

Alien Rage Unlimited pc cover small دانلود بازی Alien Rage Unlimited برای PC

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:,

] [ 13:58 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

بازی Gangster Granny یک بازی ساده و سرگرم‌کننده است که در آن شما در نقش یک مادربزرگ عصبانی او را در راه فرار از زندان کمک می‌کنید! در این حین هرکس بخواهد جلوی مادربزرگ را برای دستبرد زدن به بزرگترین بانک شهر بگیرد باید از سر راه برداشته شود! در بازی اسلحه‌های گوناگونی وجود دارد که با انجام دادن بازی همه‌ی آن‌ها قابل دسترسی خواهند بود. در کل ۹ مرحله نیز در بازی وجود دارد که البته به‌خاطر سبک خاصی که این بازی دارد می‌توانید بارها و بارها بدون اینکه خسته شوید آن‌ها را بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

gangster granny android بازی Gangster Granny 1.0.2   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:,

] [ 13:58 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. چندی پیش نسخه‌ی مخصوص ویندوز و مک این برنامه محبوب نیز معرفی شد که می‌تواند نسخه‌ی مک آن را از اینجا دانلود کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به OS X 10.7 و بالاتر نیاز دارید.

 

viber mac ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber   مک

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:,

] [ 13:57 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

Ritter Rost – Eisenhart & voll verbeult BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با دو کیفیت HD 720p و HD 1080p می باشد|

 

Marco Macaco cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن مارکو ماکاکو   Marco Macaco 2012

 

ام انیمیشن: Marco Macaco – مارکو و ماکاکو

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: ۹۴۹/۵۴۲ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: مارکو ماکاکو به عنوان کارمند ساحل دریا فعالیت می کند، اما بیشتر وقتش را صرف بدست آوردن دل دختری زیبا رو با نام "لولو" می کند. در یک روز، دوست وی کارلو، محلی تفریحی بسیار بزرگی با ساختمانی شبیه میمون رو می سازد و …

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:,

] [ 13:56 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

حوادث و جنگ ها در Rome 2 در جزایر و دریا ها و در مکان هایی که کشتی ها در حال عبور از منطقه و نزدیک ساحل هستند، رخ خواهد داد.Al Bickham -مدیر عامل کمپانی مشهور Sega- نشان داد ناو های جنگی از قسمت های مختلف شروع به حمله میکنند که همان طور که از تریلر های منتشر شده از این بازی مشاهده شد، بسیار جالب و زیبا به آنها پرداخته شده که جای تشکر بسیار دارد. فرمانده ها به سرباز ها فرمان حمله می دهند، در این بین، جنگی عظیم و نفس گیر در سرزمین های امپراتوری روم و اطراف رخ می دهد، خون و صدای شمشیر ها و نیزه ها و گلوله های آتش همه جا را فرا گرفته، جایی برای پنهان شدن نیست، قسمتی از ارتش در محاصره دشمن هستند و گروهی در حال مبارزه برای زنده ماندن! این تصویری کلی از محیط بازی است که بارها و بارها به ارزش تکرار بازی میفزاید…

Total War: ROME II PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷٫۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Total War Rome II pc cover small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ شنبه 16 شهريور 1392برچسب:,

] [ 9:19 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

حوادث و جنگ ها در Rome 2 در جزایر و دریا ها و در مکان هایی که کشتی ها در حال عبور از منطقه و نزدیک ساحل هستند، رخ خواهد داد.Al Bickham -مدیر عامل کمپانی مشهور Sega- نشان داد ناو های جنگی از قسمت های مختلف شروع به حمله میکنند که همان طور که از تریلر های منتشر شده از این بازی مشاهده شد، بسیار جالب و زیبا به آنها پرداخته شده که جای تشکر بسیار دارد. فرمانده ها به سرباز ها فرمان حمله می دهند، در این بین، جنگی عظیم و نفس گیر در سرزمین های امپراتوری روم و اطراف رخ می دهد، خون و صدای شمشیر ها و نیزه ها و گلوله های آتش همه جا را فرا گرفته، جایی برای پنهان شدن نیست، قسمتی از ارتش در محاصره دشمن هستند و گروهی در حال مبارزه برای زنده ماندن! این تصویری کلی از محیط بازی است که بارها و بارها به ارزش تکرار بازی میفزاید…

Total War: ROME II PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷٫۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Total War Rome II pc cover small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ شنبه 16 شهريور 1392برچسب:,

] [ 9:19 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

آپدیتی که هم اکنون در این پست قرار داده شده، شامل آپدیت هایی که در ۳۰ آگوست عرضه شد که فیکس های زیادی را به همراه داشته و باگ های آپدیت های پیشین را برطرف می کند. هم ی چنین DLC های بازی که تا به امروز عرضه شده اند در این پکیج قرار داده شده اند. برای مشاهده ی لیست آپدیت ها و DLC ها می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Saints Row IV Update 1 to 3 and DLC Pack-RELOADED

 

Saints row IV pc cover small دانلود آپدیت های 1 تا 3 و تمامی DLC های بازی Saints Row IV Update 1 to 3 and DLC Pack

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ شنبه 16 شهريور 1392برچسب:,

] [ 9:18 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

Top Gear US Season 4 HDTVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت اول در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Top Gear US Season 4 cover دانلود فصل چهارم مستند تخت گاز امریکا Top Gear US Season 4 2013

 

نام مستند:  Top Gear US Season 4 – فصل چهارم مستند تخت گاز امریکا

سال انتشار: ۲۰۱۳
زبان: انگلیسی
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۴ دقیقه
حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۸۷ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : برنامه تلویزیونی تخت گاز امریکا (Top Gear US) نام مجموعه ای می باشد که در کشور امریکا اجرا می شود و با برنامه اصلی این مجموعه تلویزیونی متفاوت است. در هر قسمت از این برنامه به بررسی جدیدترین ماشین های روز دنیا پرداخته می شود و اطلاعات و آزمایشات کاملی از ماشین ها ارائه می گردد. هم اکنون فصل سوم این مجموعه شروع به پخش شده است و همزمان با پخش هر قسمت ، در این پست شما می توانید آن ها را دریافت نمایید.

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ شنبه 16 شهريور 1392برچسب:,

] [ 9:17 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

Despicable Me 2 TSRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت TSRip 720p می باشد|

 

Despicable me 2 dvd cover small دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013

 

نام انیمیشن: Despicable Me 2 – من شرور ۲

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۸ دقیقه

حجم: ۶۵۵ مگابایت

کیفیت: TSRip 720p (کیفیت پرده ای)

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: در قسمت دوم از انیمیشن « من نفرت انگیز » ، گرو ( با صدای استیو کارل ) که دیگر مانند گذشته خبیث نیست، تصمیم می گیرد گروهی بسازد و یک جنایتکار تازه که آرامش را از همه سلب کرده، ادب کند اما…

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ شنبه 16 شهريور 1392برچسب:,

] [ 9:15 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

گویند بهشت باشکوه ترین و والاترین مکان در جهان هستی است ولی وای به آن روزی که بهشت با آن همه عظمت به لرزه درآید! براستی کیست که توانایی و جرات تجاوز به این حریم را داشته باشد؟ Diablo برای بار دیگر برگشته تا اینبار با یک حمله اساسی کار ناتمام خود را پایان بخشد و تمامی جهان هستی را به زیر سلطه خود فرو برد، باید دید آیا در این راه موفق خواهد بود یا قهرمان ناشناس قصه ما او را در این مسیر نافرجام خواهد گذاشت. ۱۶ سال پیش دنیای RPG با ورود Diablo وارد عرصه جدیدی شد، المان ها و عناصر جدیدی که Diablo به این سبک اضافه کرد، خود به تنهایی برای تعریف یک "سبک" کافی بود. موفقیت و فروش بالای نسخه اول راه را برای ساخت نسخه دوم هموار کرد و پس از چهار سال Blizzard نسخه دوم این عنوان را عرضه کرد که همانند نسخه اول با استقبال زیاد مخاطبان روبرو شد و توانست نام خود را در لیست "پرفروش ترین عناوین PC کل تاریخ" به ثبت برساند. نسخه سوم این عنوان تلاش دارد به موفقیت های نسخه های قبلی افزوده و درعین حال طرفداران قدیمی خود را نیز راضی نگه دارد که می توان گفت تا حدودی در این امر موفق بوده است.

Diablo III XBOX360-PROTOCOL

 

Diablo 3 xbox360 cover دانلود بازی Diablo III برای XBOX360

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:,

] [ 23:38 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

بازی The Raven یک بازی ماجراجویی می باشد که داستان آن مربوط به فردی است در سال ۱۹۶۰ میلادی که در طی داستان با دو نماد از کلاغ سیاه و کلاغ سفید در گیر می باشد. کلاغ سیاه نشان و نماد پلیدی می باشد که این فرد در مار خود یعنی تجارت کالا ها این را مشاهده می کنید. این فرد از کشور سوییس به مصر می رود تا از مجسمه ابولهول دیدن کند و با کلاغ سفید که نشان خوبی و زیبایی می باشد از یاقوت بنفش افسانه ای محافظت کند ! داستان این بازی بر پایه ی انیمیشنی در این باره است که شرکت Nordic Games Publishing به خوبی توانسه این بازی را بسازد. این بازی یک بازی اول شخص داستانی و ماجراحویی می باشد. روایت دوم بازی معروف The Raven عرضه شد. نام نسخه ی دوم این بازی داستانی، Ancestry of Lies می باشد که می توانید برای مشاهده ی تصاویری از محیط این نسخه و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

The Raven Legacy of a Master Thief Chapter II Ancestry of Lie PC-SKIDROW

 

Ancestry of Lies pc cover دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief Chapter II Ancestry of Lies برای PC

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:,

] [ 23:37 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

نرم‌افزار ZPlayer یک موزیک پلیر با ظاهری شبیه به یک نرم‌افزار ویندوز فون است. اگر با گوشی‌های ویندوز فون کار کرده باشید می‌دانید که در آن‌ها نوشته‌ها در اندازه‌های بزرگ بخش اعظمی از صفحه را اشغال کرده‌اند، نرم‌افزار Zplayer هم سعی دارد همین تجربه را در اختیار شما قرار دهد. با این نرم‌افزار می‌توانید بیوگرافی خواننده‌ها را بخوانید، لیست آهنگ‌های برترتان را مشاهده کنید، خواننده‌های مشابه را پیدا کنید و پلی‌لیست ایجاد کنید. این نرم‌افزار با داشتن ویجت‌های مختلف و قابلیت‌های دیگر خود مثل استفاده از دکمه‌ی Volume برای رفتن به آهنگ در حال پخش تلاش می‌کند شما را با سرعت بیشتری به‌آهنگ مورد نظرتان نزدیک کند! لطفاً‌ توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

zplayer android موزیک پلیر ZPlayer 3.9   اندروید

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:,

] [ 23:36 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید!
در آپدیت جدید این بازی، یک پک جدید به مراحل بازی اضافه شده است که نام آن Disco Era است!

 

cut the rope time travel android 1.1.1 بازی زیبای Cut the Rope: Time Travel HD 1.1.1   اندروید

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:,

] [ 23:35 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 

Monsters University TSRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت TSRip 720p می باشد|

 

Monsters University cover small دانلود دوبله فارسی انیمیشن دانشگاه هیولاها   Monsters University 2013

 

نام انیمیشن: Monsters University – دانشگاه هیولاها

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۴ دقیقه

حجم: ۶۵۵ مگابایت

کیفیت: TSRip 720p (کیفیت پرده ای)

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: نگاهی به دوران دانشگاهی مایک ( Mike ) و سولی ( Sulley ) بیندازید. زمانی که آن ها بهترین دوست یکدیگر نبودند و …

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:,

] [ 23:34 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

AutoHideDesktopIcons نرم افزاری ساده برای پنهان کردن اتوماتیک آیکون های دسکتاپ و در صورت تنظیم کاربر مخفی نمودن اتوماتیک نوار وظیفه و استارت منو می باشد. این نرم افزار بعد از زمان مشخص شده توسط کاربر ، مثلاً ۵ ثانیه ، میتواند آیکون و منو استارت را مخفی نموده تا صفحه دسکتاپ شما کاملاً خالی نمایش داده شود. برای نمایان شدن آیکون و منو استارت نیز کافی است یک کلیک در صفحه خالی دسکتاپ نمایید تا آیکون ها مشخص شود. این نرم افزار برروی تمامی ویندوزهای مایکروسافت قابل اجرا می باشد.

 

AutoHideDesktopIcons مخفی شدن خودکار آیکون های دسکتاپ AutoHideDesktopIcons 2.25

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:,

] [ 8:58 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera مرورگر محبوب و سریع Opera Web Browser 16.0.1196.62

 

 

 

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:,

] [ 8:57 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

LP3 دنیایی بزرگ و وحشی را روایت می‌کند که موجودات خطرناک آن را تسخیر کرده و همواره درون آن را به دنیای یخی تبدیل می‌کنند، البته شرایط اقلیمی است که باعث می‌شود تا فرآیندی این چنینی محیط را دگرگون کند. گرچه محیط را سازندگان به دنیای پر جزئیات تبدیل کرده‌اند ولی این شرایط آب و هوایی محیط است که باعث آشفتگی هرچه بیشتربازی و بازی‌باز می‌شود. محیطی یخ زده، آکنده از موجودات بزرگ و خطرناک که هر کدام به تنهایی توان نابود کردن هر جسم متحرک و غیر متحرکی را دارند، باعث می‌شود تا ترس و اضطرابی که در نسخه های پیشین اثری از وجودشان نبود به شکل واقعاً غیرقابل قبولی بازی را تسخر کنند و هیجانی که همواره از دو نسخه پیشین انتظار داشیتم را برایمان به ارمغان آورند. LP3 را همان طور که مشخص شده است با پسوند شماره ۳ نام گذاری کرده‌اند، ولی رسم بر این بوده است که در عناوینی که به صورت شماره گذاری شده منتشر می‌شوند شاهد اتفاقات جدید که پس از آخرین نسخه بازی رخ می‌داد، باشیم، اما در این بازی ماجرا کاملاً برعکس بوده و شاهد اتفاقاتی هستیم که ماقبل دو نسخه پیشین این سری رخ داده‌اند.

Lost Planet 3 PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Lost Planet 3 pc cover small دانلود بازی Lost Planet 3 برای PC

 

dvd دانلود بازی Lost Planet 3 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در چهار DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۱۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Lost Planet 3 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:,

] [ 21:21 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

Action محصول شرکت Mirillis نرم افزاری بسیار عالی برای ضبط ویدیو از محیط ویندوز ، نرم افزارها ، بازی ها و هرکجا که فکرش را بکنید با کیفیت HD و همچنین ضبط و ذخیره تمامی آنچه از کارت صدا خارج می شود و شما می شنوید ، می باشد. از قابلیت های مهم این نرم افزار این است که ضمن فیلمبرداری از محیط ویندوز و ضبط صداها این است که با پشتیبانی ای میکروفن میتواند هنگام ضبط ویدیو از محیط ویندوز و بازی ها و… نسبت به ضبط صدای میکروفون اقدام کند و به این ترتیب کاربر میتواند نسبت به ساخت فیلم آموزشی و ویدیو کنفراس و یا هرکاری که نیاز است را انجام دهد. نکته ای که در سایت سازنده بسیار به آن اشاره شده است ، ذخیره ویدیو فیلمبرداری شده با کیفیت HD و صدای ضبط شده با کیفیت SD می باشد. کیفیت ۴۸۰p برای ساخت ویدیوهای اموزشی بسیار مناسب خواهد بود. بنابراین این نرم افزار از نظر کیفیت بسیار قدرتمند می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار این است که میتواند ویدیوهای اینترنتی آنلاینی که قابل پخش است را نیز فیلمبرداری و ذخیره کند. البته این نخواهد بود که کل صفحه فیلمبرداری شود ، بلکه کاربر را با مشخص کردن بخش مورد نیاز ، همان قسمت را به نرم افزار نشان داده و نرم افزار نیز تنها همان بخش را ذخیره خواهد نمود. بعد از ضبط ویدیو و صدا کاربر میتواند نسبت به ذخیره آنها اقدام کند که در این مرحله ذخیره با فرمت های مختلف صوتی و تصویری امکان پذیر خواهد بود. در توضیحات شرکت سازنده ، به قابلیت ضبط ویدیوهای HD با پردازنده های Intel بدون استفاده زیاد از پردازنده اشاره شده است و این نرم افزار با پردازنده های اینتل سازگاری بسیار بهتری خواهد داشت. محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربرد پذیر و ساده می باشد و تمامی کاربر میتوانند به راحتی و با صرف زمان اندکی از انها استفاده کنند.

 

Mirillis Action ضبط ویدیو HD و فیلم آموزشی از محیط ویندوز Mirillis Action! 1.16.0

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:,

] [ 13:53 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

مدیران سایت ها و وبمستران و مدیران سرورها و یا حتی کاربران در برخی مواقع نیاز دارند تا اطلاعاتی را در مورد IP ها و یا آدرس های اینترنتی به دست بیاورند. در این مواقع سایت هایی که به اصطلاح عملیات whois به معنی "او کیست"  را انجام میدهند در دستور کار قرار میگیرند. اما برخی از این سایت ها اطلاعات کافی یا درستی را در اختیار قرار نمیدهند. نرم افزار SmartWhois با در اختیار گرفتن اطلاعات بیش از ۱۰۰ سرور در سرتاسر جهان این امکان را به کاربر میدهند تا اطلاعات کاملی را از آدرس های آی پی ، Hostname ها و آدرس های اینترنتی را به راحتی چند کلیک به دست آورد. اطلاعاتی نظیر کشور،استان،شهر،مدیر شبکه،مدیر،کاربر و شماره پشتیبانی و… این نرم افزار با پشتیبانی از استاندارد IDNs به کاربر کمک میکند تا نسبت به هویز گرفتن از دامین هایی که با کاراکتر های خاص (نظیر آدرس های فارسی) ثبت شده اند نیز اقدام شود. دیگر قابلیت نرم افزار هویز گرفتن همزمان چندین آدرس آی پی و آدرس اینترنتی و hostname می باشد و این قابلیت نیز در تسهیل و سرعت بخشیدن به کار حائز اهمیت می باشد. همچنین قابلیت آرشیو نمودن اطلاعات به دست آمده از هویز انجام شده وجود دارد. محیط نرم افزار بسیار ساده است و همانند وبگردی فقط کافی است به نوشتن یا کپی نمودن آدرس مورد نظر خود اقدام نموده و با کلیک برروی جستجو به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید.

 

SmartWhois کسب اطلاعات از آدرس های اینترنتی SmartWhois 5.1 Build 270

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:,

] [ 13:53 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

Autorun File Remover نرم افزاری عالی و رایگان است که به راحتی ویروس هایی که به صورت اتوران اجرا می شوند را حذف خواهد کرد و ضمن اینکه توانایی بررسی حافظه های usb را در لحظه اتصال به سیستم دارد ، قابلیت اسکن سیستم و حذف ویروس autorun.inf را نیز دارا می باشد. باتوجه به دارا بودن قابلیت آنالیز فایل هایی که در لحظه اتصال حافظه های usb قصد اجرا را دارند،نرم افزار توانایی شناسایی ویروس هایی که شناخته شده نیستند را دارد و میتواند از آنها را از بین ببرد. باتوجه به اینکه معمولاً آنتی ویروس های عادی توانایی حذف ویروس های اتوران را ندارند ، Autorun File Remover میتواند انتخاب مناسبی جهت جلوگیری از آلوده شدن ویندوز به این ویروس شایع و آزاردهنده باشد. همچنین باتوجه به رایگان بودن نرم افزار و استفاده وسیع از آن در سطح دنیا که نشان دهنده محبوبیت و کیفیت آن است، کاربر از دردسرهای رایج کرک کردن و استفاده غیرقانونی از نرم افزارهای مشابه تجاری آسوده خاطر خواهد گشت.

 

autorunfileremover حذف ویروس های اتوران Autorun File Remover 1.5

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:,

] [ 13:52 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

نسخه ی جدید بازی One Piece بر اساس انیمه ای با همین نام ساخته شده است. در نسخه ی دوم این بازی، شما می توانید همراه با شخصیت های محبوب این بازی مثل Luffy, Sanji, Zoro و یا حتی Straw Hat به ماجراجویی های بزرگ خود در جهت کشف و مبارزه ی جزیره های متعدد در حال سفر به New World مشغول باشید. با حضور شخصیت هایی که از سریال کارتونی این بازی گرفته شده اند و در نسخه های قبلی وجود نداشته بودند، طرفداران این بازی می توانند با هر یک از شخصیت های محبوب خود در سریال One Piece به نبرد بپردازند.

One Piece: Pirate Warriors 2 PS3-COLLATERAL

 

One Piece Pirate Warriors 2 ps3 cover دانلود بازی One Piece: Pirate Warriors 2 برای PS3

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:,

] [ 13:51 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

در نسخه ی قبل دیدیم که چگونه یک موجود نادان و کودن به اسم ریمن با کمک دوستان خود به یک قهرمان تبدیل شد.در نسخه ی Origins دیدیم که قهرمان ما با شخصی به نام Globox دوست شد که همین گلوباکس به او کمک کرد تا به یک قهرمان تبدیل شود.اینبار ریمن با دو دوست همیشگی خود یعنی Globox و Teensies عازم ماجرایی پیچیده می شود،پیچیده و خطرناک.طبق اخبار داستان از آنجایی شروع می شود که دار و دسته ی ریمن خود را در جنگلی تاریک و طلسم شده می بینند.خلاصه،ریمن و تینزیز و گلوباکس به دنبال را فرار به کلبه ای مرموز بر می خورند.این فضول ها از روی کنجکاوی به داخل کلبه می روند و در کمال تعجت تعداد زیادی تابلو را مشاهده می کنند.تابلو هایی که افسانه های یونانی،جنگ روم،سرزمین های افسانه ای و …را نشان می دهند.دار و دسته ی دیوانه ی ما به تابلوی عجیبی که جنگ های روم را نشان می دهد نزدیک می شوند.و در یک لحظه،تابلو آن ها را به سمت خودش می کشد و دیوانگان ما وسط جنگ روم ظاهر می شوند!حال وقت فرار است!کل هدف بازی نیز فهمیدن اسرار نهفته در این تابلو های مرموز است.

Rayman Legends XBOX360-iMARS

 

Rayman Legends xbox360 cover small دانلود بازی Rayman Legends برای XBOX360

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:,

] [ 13:50 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

Windows Doctor نرم افزاری حرفه ای برای مدیریت،بهینه سازی و محافظت از ویندوز می باشد و در سه زمینه نامبرده شده به بهبود وضعیت ویندوز کمک می نماید. این نرم افزار با تنظیمات امنیتی ویژه ای که در ویندوز ایجاد می نماید، آسیب پذیری های امنیتی را از بین برده و از این طریق باعث افزایش امنیت ویندوز شده و در نهایت موجب می شود که ویندوز در مقابل ویروس ها و تروجان ها به خودی خود مقاوم تر عمل نماید. در زمینه بهینه سازی و در بخش اینترنت ، نرم افزار با اعمال تنظیماتی باعث می شود کل پهنای باند به مصرف کاربر برسد و دسترسی های اضافی حذف شود و از این طریق سرعت اینترنت افزایش خواهد یافت. در کل نرم افزار دارای ۱۴ بخش مجزا است که همگی آنها در جهت بهینه سازی و مدیریت ویندوز تعبیه شده اند. پاکسازی رجیستری و تعمیر آن موجب بهبود عملکرد ویندوز و در نتیجه افزایش سرعت و کارایی خواهد شد. حذف فایل های هرزه و بی استفاده درون هارد دیسک ضمن آزاد سازی فضای آن و استفاده کاربر از فضای بیشتر هارد دیسک در نهایت باعث پردازش بهتر اطلاعات توسط هارد دیسک شده و باعث افزایش سرعت سیستم خواهد شد. حذف فایل های پروسه ای ویندوز و حذف تاریخچه های اینترنت مرورگرها و ویندوز ضمن بهبود حریم خصوصی باعث می شود فضای از ویندوز در اشغال این فایل ها که تعدادشان نیز بسیار بالاست پاکسازی شده و فضای آزاد بوجود آمده و از همه مهمتر سرعت ویندوز افزایش یابد. مدیریت استارت آپ ویندوز و همچنین بازیابی فایل های حذف شده نیز از دیگر امکانات جانبی نرم افزار Windows Doctor محسوب میگردد.

 

windows doctor محافظت و بهینه سازی و بهینه سازی Windows Doctor 2.7.5.0

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:,

] [ 13:49 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

Atomic Alarm Clock نرم افزاری حرفه ای برای جایگزین شدن ساعت معمول سیستم عامل های مایکروسافت می باشد. این نرم افزار حرفه ای با جایگزین شدن به جای ساعت ویندوز میتواند ضمن زیباسازی ساعت امکاناتی نظیر اعلام هشدار در تاریخ و ساعت های مشخص و همچنین خاموش شدن خودکار ویندوز را در اختیار کاربر قرار دهد. از طرف دیگر قابلیت های دیگر نیز با نصب این نرم افزار در اختیار کاربر قرار خواهد کرد. برای اعلام هشدار و یا به صورت عامیانه ساعت زنگدار، این نرم افزار میتواند چندین و چند ساعت و تاریخ را در نظر گرفته و در تمامی آنها به کاربر هشدار دهد. همچنین این قابلیت را دارد تا در هر ساعت و یا هرچند دقیقه یکبار با صدایی کاربر را از گذشتن دقایق آگاه سازد. قابلیت جالب و مهم دیگر نرم افزار،امکان روشن کردن یا بیدار کردن کامپیوتر در تاریخ و ساعت مشخص در هنگامی که ویندوز در حالت Stand by و hibernate قرار دارد می باشد. بنابراین نرم افزار میتواند در حالات ذکر شده ویندوز را مجدداً فعال نماید. از نظر زیبایی نرم افزار دارای چندین پوسته زیبا است که کاربر میتواند آنها را انتخاب نماید. همچنین ۱۲ مدل مختلف برای نمایش دادن تاریخ،هفته،ساعت،دقیقه و ثانیه دارد که همگی اینها به کاربر پسند بودن نرم افزار کمک می نماید. همچنین نرم افزار دارای تقویم می باشد و قابلیت برنامه ریزی را دارا است و برای تقویم ها نیز ۱۰ پوسته زیبا تعبیه شده است. قابلیت برنامه ریزی هشدار بر اساس ساعت دیگر کشورها نیز امکان پذیر گشته است.

 

Atomic Alarm Clock ساعت زنگدار حرفه ای Atomic Alarm Clock 6.15

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:,

] [ 13:47 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

Leawo Total Media Converter Ultimate نرم افزاری کامل و در واقع ۷ نرم افزار درون یک نرم افزار می باشد که تمامی امکانات لازم دنیای مالتی مدیا را در اختیار کاربر قرار میدهد. از تبدیل انواع فرمت های ویدیویی و صوتی HD و SD ، تبدیل DVD و Blu-Ray ، دانلود و تبدیل فرمت ویدیوهای آنلاین ، رایت انواع لوح های فشرده dvd و blu-ray و همچنین ویرایش ویدیوها و صوت ها از جمله سرفصل های امکانات این نرم افزار می باشد. ریپ کردن dvd های معمولی و بلو-ری و تبدیل آنها به فرمت های معمول و همچنین تبدیل فرمت انواع فایل های رسانه برای گوشی های موبایل که شامل ۱۸۰ نوع فرمت ویدیویی و صوتی می شود. تبدیل ویدیوهای دو بعدی به سه بعدی با ۶ نوع متد پیشرفته جدید و همچنین ویرایش ویدیوها نظیر بریدن قسمت های ناخواسته،تنظیم رنگ و روشنایی،سانسور، کرپ،افکت گذاشتن،پشتیبانی از ویدیوهای HD و ۱۰۸۰p به بالا از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. رایت انواع لوح های فشرده ویدیویی و صوتی به صورت dvd و انواع بلو-ری به همراه قابلیت ساخت منو برای دی وی دی با داشتن ۴۰ نوع قالب از پیش ساخته شده آماده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. تنظیم پارامترهای مهم نظیر کیفیت صدا و تصویر و دیگر پارامترهای ریز ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز باتوجه به اهمیت در زمینه حجم و کیفیت صدا و تصویر نیز در نرم افزار تعبیه شده است که حرفه ای ها میتوانند خود به تنظیم دقیق بپردازند و کاربران معمولی نیز از پارامترهای high و low و medium استفاده کنند.

 

total media converter ultimate ابزار کامل مالتی مدیا Leawo Total Media Converter Ultimate 6.1.0.0

 

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:7 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

The Uniform Server نرم افزاری شبیه ساز سرورهای اینترنتی جهت استفاده توسعه دهندگان وب برای اجرای نرم افزارهای تحت وب می باشد با این تفاوت که هنگام استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به وجود سرور واقعی نخواهد بود و The Uniform Server با شبیه سازی مجازی سرور نیاز توسعه دهندگان به سرور واقعی را از بین برده و تحت ویندوز به اجرا و تست نرم افزارهای آنها اقدام می نماید. این نرم افزار به آخرین نسخه های Apache2, Perl5, PHP5, MySQL5, phpMyAdmin ارتقاء یافته است بنابراین در اجرای برنامه های تحت وب که نیازمند به php و mysql و perl نوشته شده اند و نیاز به اجرا برروی سرورهای apache دارند مشکلی وجود نخواهد داشت. پشتیبانی از ssl server , ftp server و email server نیز باعث می شود اکثر نیازها برطرف شده و تست نرم افزارها به راحتی در حالت های مختلف نیز بررسی گردد. این نرم افزار همانند سرورهای واقعی به ارائه فایل های log و error اقدام میکند و این مسئله باعث عیب یابی راحتتر برنامه های تست شده برروی آنها می شود. باتوجه به بدون نیاز نصب بودن نرم افزار The Uniform Server به راحتی برروی دیگر کامپیوترها و حافظه های usb قابل استفاده می باشد.

 

The Uniform Server شبیه سازی سرورهای رایانه ای The Uniform Server 8.9.1

 

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:6 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

یکی از مشکلات کاربران یافتن فایل های نصب درایورهای سخت افزاری و به روزرسانی آنها به جدیدترین ورژن ها می باشد. همانطور که میدانید لازم است هر چند وقت یکبار نسبت به آپدیت درایورهای سخت افزاری خود اقدام نمایید. این مسئله مخصوصاً برای افرادی بازیخور هستند بیشتر نمود خواهد داشت. Driver Finder نرم افزاری حرفه ای است که در زمینه پیدا کردن فایل های درایورهای سخت افزار به کاربر کمک میکند. سرورهای این شرکت سازنده این نرم افزار با جستجو ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال بیشترین شانس ممکن را برای یافتن درایورهای سخت افزاری سیستم شما ایجاد خواهند کرد. این نرم افزار با پشتیبانی از قطعات سیستم مانند کارت های صدا و صوت، بلوتوث،دوربین های دیجیتال،موس و کیبرد،کارت های شبکه،پرینترها،دستگاه های متصل شوند با usb،کارت ویدیو و گرافیک، درایور موبایل و تلفن و وب کم ها و… نیاز کاربر در یافتن هرگونه درایور را رفع می کند. این نرم افزار در دو حالت سخت افزارهای متصل و قطع شده به اسکن سیستم می پردازند و با شناسایی کامل ویندوز و قطعات سخت افزاری نسبت به نصب درایورها و یا به روزرسانی آنها اقدام می نماید. نکته جالب این نرم افزار شناسایی قطعاتی است که قبلاً به سیستم متصل شده اند ولی هم اکنون متصل نیستند و بدین ترتیب حتی قابلیت دانلود درایور برای آن قطعات را نیز داراست. قابلیت مهم دیگر نرم افزار توانایی بک آپ و پشتیبان گرفتن از درایورهای نصب شده و رایت آن روی لوح های فشرده یا نگهداری به صورت فایل فشرده می باشد. در طرف مقابل قابلیت ریستور یا بازگردانی فایل های پشتیبان را نیز فراهم است. به این ترتیب نگرانی از جهت از بین رفتن درایورها پس از تعویض ویندوزها از بین خواهد رفت. 

 

driverfinder یافتن درایورهای سخت افزاری Driver Finder 3.2.0.0

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:5 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

شاید برای شما پیش آمده باشد که با دوربین عکاسی تصاویری را تهیه کرده باشد ولی تصاویر به شدت تاریک و تیره باشد. در این مواقع اولین چاره استفاده از نرم افزار معروف فتوشاپ است ولی همانطور که می دانید این نرم افزار پیشرفته پیچیده بوده و برای کار با آن نیاز به آموزش است و افرادی که آموزش ندیده بوده باشند بایستی ساعاتی بسیار را صرف انجام فرایندهای ساده آن کنند.  Brightness Guide نرم افزاری است که برای سهولت انجام کار در زمینه بهبود کیفیت و شفافیت و وضوح تصاویر تیره و تاریک ساخته شده است. به وسیله این نرم افزار دیگر نیازی به انجام فرایندهای پیچیده و صرف وقت بسیار جهت واضح کردن تصاویر نیست و به راحتی چند کلیک کاربر میتواند عکس تیره و تاریک خود را روشن نموده بدون اینکه از کیفیت و حالت طبیعی عکس اصلی دور گردد. در کنار این قابلیت اصلی نرم افزار توانایی تغییر سایز عکس،برش دادن عکس،نوشتن متن روی عکس و چرخش عکس را نیز انجام دهد.

 

Brightness Guide بهبود کیفیت تصاویر تاریک و تیره Brightness Guide 1.1

 

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:4 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

The Bureau: XCOM Declassified PC-RELOADED

 

The Bureau XCOM Declassified pc cover small دانلود بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:3 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

برای شما علاقه مندان موسیقی های متن فیلم اسمورف ها ۲ را آماده کرده ایم . در این قسمت از انیمیشن اسمورف ها ، اسمورف ها به کمک دوستان نژاد انسانشان، به دنبال آزادسازی یکی از دوستانشان به نام ” اسمورفت ” هستند. کسی که توسط گارگامل دزدیده شده و وی قصد دارد تا با استفاده از اسمورفت به جادویی پلید دست پیدا کند . در ادامه می توانید این آهنگ ها را با کیفیت ۳۲۰ دریافت نمایید.

 

The Smurfs 2 OST موسیقی های متن فیلم اسمورف ها 2   The Smurfs 2 Soundtrack

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,

] [ 18:30 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

Sparkling Amber – به Amber کمک نمایید تا فروشگاه جواهرات خود را گسترش بدهد . باید در کمترین زمان سفارش های خریداران را آماده نمایید و با تمام شدن اجناس دوباره ویترین ها را پر نمایید تا کار شما رونق یابد . این بازی در سبک Dash می باشد که برای شما تجربه ی مدیریت جواهرفروشی و ملاقات با خریداران سرگرم کننده و غیر عادی را رقم خواهد زد . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Sparkling Amber دانلود بازی مدیریتی و فکری Sparkling Amber

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,

] [ 18:29 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 

World Natural Heritage USA: Grand Canyon (2012) BDRip 720p MKV

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Grand Canyon دانلود مستند پارک ملی گراند کانیون WNH USA: Grand Canyon 2012

نام مستند : WNH USA: Grand Canyon

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۰ دقیقه

حجم : ۱٫۵ گیگابایت

کیفیت : BDRip 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس : ندارد

خلاصه : گرند کنیون یک پارک ملی در ایالت آریزونا در آمریکا است. پارک زیبا و از نظر گونه گونی طبیعی منحصر بفرد گراند انیون در شمال غربی آریزونا قرار گرفته است. شکل امروزی گراند کنیون محصول میلیون ها سال حفاری و فرسایش طبیعی است که جریان نیرومند رودخانه کلرادو در دوام و قوام بخیشدن به آن نقشی اساسی بر عهده داشته است. شکاف دره گراند کانیون با عمق تقریبی یک مایل (حدود ۱۶۰۰ متر) بسیارخیره کننده است، و عرض آن در وسیع ترین نقطه به پانزده مایل میرسد. این دره عمیق و باریک، زیستگاه بیش از ۱۵۰۰ نوع گونه گیاهی مختلف است. در اینجا نیز بیش از ۵۰۰ گونه جانور زندگی می کنند که شوربختانه بسیاری از آنها در معرض انقراض قرار دارند. بسیاری از این جانوران منحصر به فرد بوده و تنها در این منطقه یافت می شوند. همچنین، سطح پرشیب دره، و رنگ های خیره کننده دیواره های آن- تاریخ حیات ۲ میلیارد ساله زمین را به شکلی رمزگونه و بزبان زمین شناسی بیان میکند. با این مستند با طبیعت و حیات وحش این منطقه آشنا می شویم …

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,

] [ 18:28 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

نرم‌افزار Aperture برای آن دسته از کاربران iPhoto طراحی شده است که دوست دارند امکانات بیشتری برای بهبود عکس‌هایشان در اختیار داشته باشند. این اپلیکیشن ابزارهای گوناگونی برای بهبود عکس‌ها و مدیریت مجموعه‌های عظیم عکس بر روی مک شما را داراست. قابلیت‌هایی نظیر تشخیص چهره‌ی بهبود یافته و دسته‌بندی براساس محل گرفته شدن عکس‌ها، به‌شما در مدیریت بهتر اطلاعاتتان کمک زیادی می‌کند. جدای از قابلیت‌های کاربردی موجود در Aperture برای بهبود و تغییر عکس‌ها، قابلیت‌های متنوعی برای ایجاد Slideshowهای HD در اختیار شما قرار داده شده است. همچنین Aperture از قابلیت Photo Stream موجود در Mac و iOS پشتیبانی می‌کند که باعث خواهد شد عکس‌هایی که روی دیوایس iOS خود گرفته‌اید بدون نیاز به کار اضافه، در Aperture نمایش داده شوند و همچنین بتوانید عکس‌های موجود در Aperture را بر روی همه‌ی دستگاه‌های Mac و iOS دیگر خود به‌صورت اتوماتیک انتقال دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.7.5 و بالاتر نیاز دارید.

 

aperture mac ویرایش عکس‌ها با Apple Aperture 3.4.5   مک

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,

] [ 18:27 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

بازی Pacific Rim یک بازی در سبک جنگ‌های تن‌به‌تن است. در این بازی روبات‌ها باید در تلاش برای حفظ سیاره‌ی زمین با مبارزه با موج‌های دشمنان سعی کنند تا جایی که می‌توانند در برابر آن‌ها مقاومت کنند. این بازی همچنین دارای حالت Story Mode است که دارای بیش از ۳۰ مرحله است که در آن باید با غول‌های دشمن مبارزه کنید. برای اجرای این بازی نیاز به اندروید ۲.۲ و بالاتر دارید.

 

pacific rim android بازی جنگی Pacific Rim 1.5   اندروید

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,

] [ 18:25 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه