با Gigabyte دنیا را زیر پا بگذارید با ما باشید

Civilization V: Brave New World دومین بسته ی توسعه یافته برای بازی Civilization V است و برای آن ۹ تمدن جدید ( Casimir سوم از لهستان ، Pedro دوم از برزیل ، Ashurbanipal از قوم آشور ، Shaka از تمدن Zulus ، ماریا از پرتغال ، Gajah Mada از اندونزی ، احمدالمنصور از مراکش ، Enrico Dandolo از ونیز ، Pocatello از شوشون ) ، ۸ عجایب جدید (  Parthenon ،  Broadway ، تئاتر Globe ، ایستگاه بین المللی فضایی ، The Motherland Calls ،  Uffizi ، the Red Fort و Prora ) ، دو سناریوی مجزا ( جنگ داخلی آمریکا ، آزاد سازی آفریقا ) و همچنین بخش های جدیدی همچون بهبود روابط دیپلماتیک ، باستان شناسی ، گردشگری و … اضافه گردیده است که گیم پلی بازی را بیش از پیش جذاب می کند. از جمله نکات مثبتی که در نقد و بررسی سایت گیم اسپات در مورد بازی درج شده بود می توان به متعادل شدن گیم پلی ، وجود مکانیک های جدید و همچنین سناریو های جذاب بازی اشاره کرد . تنها نکته ی منفی این بازی طبق نظر منتقد گیم اسپات وجود نداشتن بخش هایی از بازی که در بسته ی قبلی اضافه شده بود ، می باشد .

Sid Meier's Civilization V: Brave New World PC-RELOADED

 

Brave New World pc cover small دانلود بازی Sid Meiers Civilization V: Brave New World برای PC

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ دو شنبه 24 تير 1392برچسب:,

] [ 16:14 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

در بازی Toy Defense 2 که در جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد باید سعی کنید با تدابیر جنگی مختلف و ساختن برج های مختلف بر سر راه دشمن , جلوی آنها را از نفوذ در خاک خود بگیرید . با پیشروی در بازی Toy Defense 2 میتوانید برجهای محکم تر و قوی تری را آزاد کنید و بر سر راه دشمن قرار دهید که جلوی حملات سهمگین آنها را بگیرید . می توانید با تقویت قوای ارتش و تجهیزات آنها در مراحل جلوتر , مقاومت بیشتری از خود در مقابل آنها به خرج دهید و بازی را آسانتر نمایید . بازی Toy Defense 2 در ۳ دنیای مختلف اتفاق می افتد و درجه سختی به دو قسمت عدی و سخت تقسیم میشود که نسبت به توانایی خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب نمایید .

 

Toy Defense 2 دانلود بازی مدیریتی دفاع اسباب بازی ها Toy Defense 2

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ دو شنبه 24 تير 1392برچسب:,

] [ 16:13 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

HD Widgets نسل بعدی از ابزارک های مفید می باشد . ویدجت های مفید و سرگرم کننده ای که با بهترین کیفیت ممکن (HD) طراحی شده اند تا دسترسی شما به ابزارهای مفید نظیر ساعت ، تاریخ ، آب و هوا ، مکان نما ، لانچ برنامه ها و … را بسیار آسان تر کنند . همه چیز نرم افزار به صورت WYSIWYG طراحی است ، یعنی تنها چیز مورد نیاز برای مدیریت ابزارک ها ، انگشتان شما هستند ! در ادامه می توانید این ابزارکهای با کیفیت را برنامه آندروید دانلود نمایید .

HD Widgets مجموعه ویدجت های مفید برای آندروید با HD Widgets v3.0.12

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ دو شنبه 24 تير 1392برچسب:,

] [ 16:12 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۴ والپیپر زیبا با موضوع تکنولوژی آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

HI Tech HD Wallpapers مجموعه 44 والپیپر زیبا با موضوع تکنولوژی Hi Tech HD Walpapers

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ دو شنبه 24 تير 1392برچسب:,

] [ 16:10 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

cFosSpeed نرم افزارهای متعددی برای بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت ساخته و عرضه شده اند که بدون شک cFosSpeed یکی از بهترین آن ها می باشد . این نرم افزار با بهینه سازی تنظیمات ویندوز باعث می شود تا با حداکثر سرعت داده ها در بین کامپیوتر شما و شبکه ی اینترنت رد و بدل شوند . این افزایش سرعت با توجه به نوع اتصال شما مانند دیال آپ ، ADSL ، مودم DSL ، جی پی آر اس و غیره متغیر است ولی در تمام حالت برنامه حداقل پینگ را برای شما بدست می اورد . پشتیبانی از اتصالات جدید و مختلف مانند DSL, cable, ISDN, UMTS و … از ویژگی مهم این نرم افزار است . قابلیت تجزیه و تحلیل ترافیک مصرفی ، محدود سازی پهنای باند ، داشتن فایروال ، شخیص خودکار روتر ، بهینه سازی اتصالات Dial-Up ، پشتیبانی از مودم های سیار و … از سایر قابلیت های این نرم افزار مفید و کاربردی هستند که در ادامه ی مطلب به طور رایگان از سایت دانلود ها قابل دریافت می باشد .

 

cFosSpeed بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت با cFosSpeed 9.05 Build 2067

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ دو شنبه 24 تير 1392برچسب:,

] [ 16:8 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

برای نبردهایی دیوانه وار همراه با دوستانتان در یک فضای رنگارنگ آماده باشد! حالت های اعتیادآور متعددی را در باز تجربه کنید: Deathmatch تا به اون ها نشون بدید که رئیس کی هستش- "Capture the flag" استراتژی ایجاد کنید تا رقیب خودتون رو به گریه بندازین- "Foot" راهی که انتخاب کردین رو نشون خواهد داد! و حتی حالاتی بیشتر! این بازی قابلیت ۱ الی ۴ نفر گیمر به صورت مجزا و بین ۲ الی ۴ نفره در حالت Co-op را دارد. بازی در سبک ۲بعدی و جزو بازی های آرکید می باشد. برای مشاهده ی تصاویری از محیط بازی و دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Jamsouls PC-WaLMaRT

 

Jamsouls pc cover دانلود بازی Jamsouls برای PC

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ دو شنبه 24 تير 1392برچسب:,

] [ 16:4 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

  

Dino Time BDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

dino time cover small دانلود انیمیشن Dino Time 2012

 

نام انیمیشن: Dino Time

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۲ دقیقه

حجم: ۵۹۵/۱۰۴۲ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: سه کودک بازیگوش به ۶۵میلیون سال پیش برمی گردند! در آنجا توسط یک دایناسور گرفتار می شوند و …

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,

] [ 22:46 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 سال های زیادی است که بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی آینده ی انسان را ترسیم می کنند ، آینده ای تاریک که در آن حضور ماشین ها و ربات ها بسیار پر رنگ شده است و همین ماشین ها دست به طغیان می زنند و علیه سازندگان خود یعنی انسان ها دست به کار می شوند. وجود تعداد زیادی بازی و فیلم که دارای همین داستان هستند سبب شده است که دیگر مخاطبان مشتاق تجربه چنین عناوینی نباشند و تنها یک ایده ی جدید است که می تواند آن ها را به سمت خود جذب کند. Remember Me همان عنوانی است که این ایده را داراست. این بازی آینده ی تارکی دیگر را به تصویر می کشد که در آن دولت و حکومت نظارت ویژه ای بر شهرواندان دارد و حتی خاطرات آن ها را نیز به راحتی به دست آورد. بنای این بازی نیز بر فراموشی و از دست دادن خاطرات است. خاطراتی که ازان کسی هستند که خود روزی شکارچی خاطرات دیگران بود.

Remember Me PS3-DUPLEX

 

Remember Me ps3 cover دانلود بازی Remember Me برای PS3

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:9 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه